واکنش ویشکا آسایش به نامزد شدنش در آمریکا + عکس

اقتصاد آنلاین دوشنبه 14 تیر 1400 - 17:01
ویشکا آسایش برای بازی در فیلم "گورکن" نامزد فستیوالی در آمریکا شد، هر چند در نهایت او موفق نشد این جایزه را کسب کند.

به گزارش اقتصادآنلاین،  ویشکا آسایش به خبر نامزد شدنش برای جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره کوینز ورلد آمریکا واکنش نشان داد. این بازیگر در صفحه اینستاگرامش نوشت: "بعضی خبرهای خوب هر چقدر هم خوشحالیش کوتاه باشه تا مدتها روی ابرها نگهت میداره و باهاش کلی خیال پردازی میکنی و یه کوچولو پز میدی.

دیشب شنیدم نامزد "بهترین بازیگر زن" در جشنواره کوینز ورلد آمریکا برای بازی در فیلم سینمایی "گورکن" به کارگردانی کاظم ملایی عزیز شدم. ( این قسمت خوشحالی و پز) اماخیلی زود فهمیدم که جایزه رو بازیگر دیگه ایی برده. ( اینم قسمت غصه اش) ولی همینکه بازی ام دیده شده و نامزدم کردن خوشحالیش هنوز منو رو ابرها نگه داشته.

پ.ن : فعلا تا اطلاع ثاانوی رو ابرها می‌مانم"

Untitled

 

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.