طالبان یکی از مناطق ولایت بدخشان را اشغال کرد

اقتصاد آنلاین یکشنبه 13 تیر 1400 - 20:59
شبکه خبری الجزیره مدعی شد که طالبان یکی از مناطق شمالی ولایت بدخشان به نام اشکاشم که منطقه مرزی افغانستان- تاجیکستان به حساب می‌آید را به اشغال خود در آورد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا؛ شبکه خبری الجزیره به نقل از طالبان گزارش داد که نیروهای این گروه مراکز فرماندهی در اشکاشم در ولایت بدخشان در شمال افغانستان را تصرف کردند.

وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که نیروهای این کشور یک عملیات نظامی را برای بازگرداندن مناطق تحت کنترل طالبان در ولایت بدخشان آغاز خواهد کرد.

همچنین این وزارتخانه افزود که نیروهای ویژه افغانستان به منظور جلوگیری از پیشروی نیروهای طالبان در مناطق مخلتف ولایت بدخشان وارد این ولایت شدند.

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.