مرگ خاموش ۳ عضو یک خانواده در بوئین زهرا

خبرگزاری مهر دوشنبه 01 دی 1399 - 22:06
قزوین - فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از فوت ۳ نفر از اعضای یک خانواده در اثر گازگرفتگی در بخش شال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ناجا در استان قزوین سرهنگ "حسین رشید تبار" اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گاز گرفتگی منجر به فوت در بخش شال بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد، ۳ تن از اعضای یک خانواده به علت مسمومیت بر اثر گاز منوکسید کربن جان خود را از دست داده‌اند و تلاش اورژانس و نیروهای آتش نشانی نیز برای نجات آنان بی نتیجه بوده است.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا با ابراز تأسف از این واقعه دلخراش به شهروندان توصیه کرد: هنگام استفاده از سیستم‌های گازسوز در مکان‌های مختلف، اصول ایمنی استفاده از این سیستم‌ها را مورد توجه قرار داده تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.#

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.