اقدام ابوالفضل رمضان دخت 22 ساله اشک مردم جهرم را جاری کرد

رکنا دوشنبه 01 دی 1399 - 21:01
رکنا: اهدای اعضای بدن یک جوان در جهرم، دو بیمار را نجات داد.

به گزارش رکنا، رابط اهدای عضو عضو بیمارستان پیمانیه جهرم گفت: مرحوم ابوالفضل رمضان دخت ۲۲ ساله اهل شهر قطب‌آباد در شهرستان جهرم، روز جمعه ۲۸ آذر ماه ۹۹ بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شد.

مینا سامانی افزود:با رضایت خانواده مرحوم در روز ولادت حضرت زینب(س) ، اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی ابراز کرد: اعضای این جوان در اتاق عمل بیمارستان پیمانیه برداشت شد و پیوند آن در بیمارستان بوعلی شیراز صورت گرفت.

بنا به گزارش دریافتی، کبد و یک کلیه مرحوم به مردی ۱۸ ساله از بندرعباس و پانکراس و کلیه دیگر به زنی ۳۳ ساله از نورآباد ممسنی اهدا شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.