خودکشی مجری رادیو در طبقه پایین خانه خواهرش!

اقتصاد آنلاین سه شنبه 08 تیر 1400 - 16:44
خودکشی مجری رادیو در مشهد متاثرکننده بود! این مجری مجرد که خودکشی کرد و به تنهایی در طبقه پایین منزل خواهرش زندگی می‌کرد!، در همان جا اقدام به خودکشی کرده که پیکر بی‌جانش را خواهرش کشف می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  رکنا،  مجری ۳۶ساله صدای خراسان‌رضوی در مشهد جان خود را از دست داد. در این حادثه که شامگاه شنبه در مشهد رخ داد «ف.ف» از مجریان رادیو مشهد و یکی از کارکنان سازمان کتابخانه‌ها، پس از به‌جا گذاشتن دست‌نوشته‌ای که خستگی از زندگی را علت اصلی این اقدام بیان کرده است، خودکشی کرد.

این مجری مجرد که به تنهایی در طبقه پایین منزل خواهرش زندگی می‌کرده است، در همان جا اقدام به خودکشی کرده که پیکر بی‌جانش را خواهرش کشف می‌کند. این دومین خودکشی افراد شاخص در مشهد است که در روزهای گذشته رخ می‌دهد.

یک دانشجوی پسادکترای دانشگاه فردوسی مشهد نیز چند روز پیش در یکی از خوابگاه‌های این دانشگاه اقدام به خودکشی کرد. موضوعی که موجب استعفای ۲نفر از مدیران این دانشگاه شد.

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.