برخورد با مأمور خاطی در مرکز واکسیناسیون

اقتصاد آنلاین دوشنبه 07 تیر 1400 - 07:14
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از رفتار نامناسب یکی از مأموران پلیس با سالمندانی که در صف انتظار دریافت واکسن بودند، عذرخواهی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، سه روز قبل کلیپی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن تعداد زیادی از سالمندان برای دریافت واکسن به یکی از مراکز تزریق مراجعه کرده و صف طولانی و ازدحام شدیدی ایجاد شده بود اما یک مأمور پلیس که مسئول تأمین نظم و امنیت بود در اقدامی عجیب، ناگهان شروع به هل دادن سالمندانی کرد که در صف ایستاده بودند. به خاطر این حرکت مأمور پلیس چند نفر از سالمندان تعادل‌شان را از دست دادند و روی هم به زمین افتادند که این صحنه با  اعتراض و خشم و ناراحتی حاضران در محل همراه شد.

انتشار این فیلم کوتاه واکنش‌های زیادی نیز از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی بدنبال داشت. در همین رابطه صبح دیروز سردار «حسین رحیمی»  در حاشیه دوازدهمین مرحله از اجرای طرح ظفر (دستگیری خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر شهر تهران) که در ستاد فاتب برگزار شد، ضمن عذرخواهی از رفتار نامناسب مأمور پلیس گفت: با شروع واکسیناسیون کرونا در کشور وظیفه تأمین نظم و امنیت این مراکز نیز برعهده پلیس قرار گرفت اما در این مرکز، مأمور پلیس مرتکب اشتباه شد و ما وظیفه خود می‌دانیم با او برخورد کنیم و البته برخورد قانونی نیز با این فرد انجام شد.

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.