انفجار و شلیک راکت های کاتیوشا به سمت سفارت آمریکا / در بغداد + عکس

رکنا یکشنبه 30 آذر 1399 - 21:32
رکنا : خبرها حکایت از انفجار و شلیک چند راکت کاتیوشا به سمت سفارت آمریکا در بغداد دارد.

به گزارش رکنا ، منابع خبری از شلیک چند راکت کاتیوشا به سمت سفارت آمریکا و انفجار در منطقه امنیتی بغداد خبر می‌دهند.

عصر امروز نیز یک کاروان نظامی متعلق به  آمریکایی ها در جاده بین المللی ناصریه عراق مورد حمله قرار گرفت، گروه مقاومت قاصم الجبارین مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

سامانه پدافند هوائی سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد در پی اصابت گلوله های خمپاره به این منطقه فعال شده است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.