نجات مرد 36 ساله ایرانشهری پس از 16 ماه از دست گروگانگیر ها

رکنا جمعه 28 آذر 1399 - 15:31
حوادث رکنا: مرد ۳۶ ساله ایرانشهری پس از ۱۶ ماه اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

به گزارش رکنا، سردار" احمد طاهری " فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در مرداد ماه سال ۱۳۹۸ در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در شهرستان ایرانشهر بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۳۶ ساله توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جاده سرباز شهرستان ایرانشهر پس از ضرب و شتم ربوده شده است.

رهایی گروگان 36 ساله پس از 16 ماه اسارت در ایرانشهر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از یک سری اقدامات تخصصی هویت آدم ربایان را شناسایی و مشخص شد آن‌ها به دلیل یکسری اختلافات قبلی این فرد را ربوده و به کشور پاکستان انتقال داده اند.

سردار "طاهری" عنوان کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر و با همکاری ریش سفیدان و سران طوایف منطقه آدم ربایان بدون دریافت هیچگونه وجهی این فرد را پس از ۱۶ ماه اسارات آزاد کردند.

وی خاطر نشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری متهمان متواری این پرونده ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.