انفجار مهیب در شهرک صنعتی سلفچگان قم با ۲ کشته

خبرگزاری مهر دوشنبه 24 آذر 1399 - 14:08
قم- ظهر دوشنبه در اثر انفجار در یکی از کارخانه های مستقر در شهرک صنعتی سلفچگان ۲ نفر از کارگران جان خودشان را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی انفجار کوره یک کارخانه ذوب فلزات در شهرک صنعتی سلفچگان ۲ نفر از کارگران جان خودشان را از دست دادند.

مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس قم هم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تا این لحظه ۵ مصدوم با ۲ فروند بالگرد به بیمارستان منتقل شدند و ۳ نفر هم به صورت سرپایی در صحنه درمان شده‌اند.

اروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم هم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: حادثه به طور کامل اطفا شده و نیروهای اورژانس هلال احمر و آتش نشانی شهرک سلفچگان در حال امداد رسانی هستند.

گروه‌هایی از آتش نشانی، هلال احمر به محل حادثه اعزام شده‌اند اما هنوز از علت حادثه و آمار دقیق از تلفات و خسارت ارائه نشده است.

برابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم به منظور خدمات رسانی مطلوب‌تر و سریع‌تر به مصدومان، اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵، در شهرک صنعتی سلفچگان مستقر و اقدام به خدمات رسانی می‌کند و در حال حاضر ۶ مصدوم در اتوبوس آمبولانس بستری و در حال مداوای سرپایی هستند، ۵ دستگاه آمبولانس عملیاتی نیز در منطقه حضور دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.