به گزارش ایرنا، روابط عمومی وزارت امور خارجه در واکنش به خبر منتشر شده در مورد درگذشت یکی از کارکنان سفارت سوییس در تهران ضمن ابراز تسلیت، اعلام کرد: موضوع از طریق مراجع ذیصلاح در دست بررسی بوده و نتیجه تحقیقات متعاقبا اعلام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، خالدی سخنگوی سازمان اورژانس امروز از سقوط یک زن ۵۲ ساله از برج کامرانیه خبر داد و گفت که به نظر میرسد او یکی از افرادی است که در سفارت سوئیس کار میکند.
خالدی افزود: سقوط تایید شده است و موضوع خودکشی مطرح نیست.
همچنین پایگاه خبری پلیس نیز اعلام کرد: متوفی کارمند سفارت سوییس بوده، که از طبقه هجدهم برجی در کامرانیه سقوط و فوت کرده است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.