حادثه سقوط در چاه قدیمی/ نجات خانم ۴۰ ساله

خبرگزاری مهر سه شنبه 07 اردیبهشت 1400 - 13:54
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از سقوط یک خانم ۴۰ ساله در چاه قدیمی یک منزل مسکونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اعلام کرد: در ساعت ۱۱:۳۷ ظهر امروز یک مورد حادثه سقوط در چاه در یک منزل مسکونی واقع در خیابان ری، خیابان ملاباقری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام شد.

وی افزود: آتش نشانان سریعاً از دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند و مشاهده کردند محل حادثه یک منزل مسکونی ویلایی به وسعت ۵۰۰ متر است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در کنار دیوار سرویس بهداشتی این منزل، یک فضای کوچک به وسعت ۴۰ سانتیمتر وجود داشت که کاشی های آن بخش تخریب شده بود و یک خانم حدوداً ۴۰ ساله از آن فضای کوچک به داخل چاه قدیمی سقوط کرده بود.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه محیط چاه مرطوب بود و امکان ریزش وجود داشت، آتش نشانان با ایمن سازی توانستند این خانم را از آن محیط خارج کنند و برای اقدامات درمانی تحویل اورژانس دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.