تازه‌ترین اظهارات کمالوندی درباره حادثه رخ داده در نطنز

نامه نیوز پنج شنبه 12 تیر 1399 - 22:52
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه تیم‌های کارشناسی در حال بررسی علت حادثه بامداد امروز در مجتمع غنی سازی نطنز هستند، گفت: حادثه هیچ تلفات انسانی نداشته و وقفه‌ای هم در فعالیت مجتمع ایجاد نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی امروز (پنجشنبه) در گفت‌وگویی درباره حادثه رخ داده در یکی از سوله‌های در دست احداث در مجتمع غنی سازی شهید مصطفی احمدی‌روشن نطنز عنوان کرد که این حادثه هیچ وقفه‌ای در فعالیت مجتمع غنی سازی ایجاد نکرده است و سایت با روند قبلی کار خود را ادامه می‌دهد.
وی همچنین گفت که این سوله به لحاظ مواد رادیواکتیو غیر فعال بوده است و حادثه علیرغم اینکه خسارات مادی به همراه داشته، ولی تلفات جانی نداشته است و افزود: هیچ نیروی انسانی در آنجا حضور نداشته و بحمدالله ما تلفات انسانی نداشتیم و خسارات مالی و مادی داریم که در حال ارزیابی هستیم.
کمالوندی که در سایت حضور دارد در این باره خاطرنشان کرد: این حادثه در بامداد امروز رخ داد که یکی از سوله‌ها در فضای باز دچار حادثه شده که فاقد مواد هسته‌ای است و آلودگی هم ندارد. متاسفانه برخی شایعات از سوی رسانه‌های معاند درباره مسئله آلودگی مطرح شده که به هیچ وجه صحت ندارد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی که با شبکه خبر گفت‌وگو می‌کرد، با بیان اینکه تیم‌های کارشناسی در محل حضور دارند و در حال بررسی علت حادثه هستند، گفت: علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی نیز اینجا حضور داشت.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.