انفجار گاز شهری در تبریز / سه نفر مصدوم شدند

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 آذر 1399 - 09:51
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدوم شدن سه نفر در حادثه‌ی انفجار گازشهری در منطقه بارنج شهر تبریز، خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: ساعت دو بامداد یکشنبه، به دنبال دریافت گزارش انفجار گاز در تبریز، دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های باغمیشه و ولی امر به محل اعزام شدند.

وی در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: ۳ نفر در این حادثه مصدوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: یک مصدوم این حادثه به بیمارستان سینا و دو مصدوم به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

این حادثه موجب وارد آمدن خسارات به چهار ساختمان مجاور و گرفتاری سه نفر از افراد ساکن در زیر آوار شد.

سه دستگاه خودرو سواری نیز در اثر ریزش آوار دچار خسارت شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.