ایسنا/ فرماندار نطنز گفت: جای هیچ نگرانی در خصوص احتمال آلودگی و نشت مواد رادیو اکتیو در پی آتش سوزی در یک سوله سایت هستهای وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
رمضانعلی فردوسی بادی در خصوص حادثه آتش سوزی در سایت هسته ای نطنز، اظهار کرد: بامداد امروز پنجشنبه ۱۲ تیر آتش سوزی اتفاق افتاد که به محض اطلاع چند اکیپ آتش نشانی را به محل اعزام کردیم و آتش اطفاء و نگرانی ها برطرف شد. وی با بیان اینکه این آتش سوزی در یک سوله در حاشیه سایت هستهای رخ داده است، گفت: جای هیچ نگرانی در خصوص احتمال آلودگی و نشت مواد رادیو اکتیو وجود ندارد و خوشبختانه هیچ تلفاتی هم نداشتهایم. فرماندار نطنز افزود: سوله آتش گرفته در حال ساخت بوده و وسایل اسقاطی در آن وجود داشته و علت حادثه را عوامل فنی سایت انرژی هسته ای بررسی خواهند کرد و گمانه زنیها در مورد حمله به این سایت کاملا بی اساس است.
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.