زن بوشهری به پلیس زنگ زد و گفت می خواهم خودکشی کند / عاقبت چه شد؟

رکنا سه شنبه 24 فروردین 1400 - 14:45
حوادث رکنا : زن بوشهری می خواست خودکشی کند که به پلیس زنگ زد.

 زن بوشهری  قصد خودکشی داشت که کاربر پلیس ۱۱۰ بوشهر جان خانمی را از مرگ نجات داد

 فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: تلاش و هوشیاری یکی از کارکنان مرکز ۱۱۰ باعث شد، خانمی از مرگ نجات یابد.

سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه ۱۸ فروردین خانمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس می‌گیرد و با صدایی لرزان و مضطرب می‌گوید به دلیل داشتن مشکلات خانوادگی و اختلاف با همسرش با خوردن قرص قصد خودکشی دارد و سپس تماس خود را با اپراتور ۱۱۰ قطع می‌کند.

به گزارش رکنا، او افزود: کاربر وظیفه شناس و هوشیار، با صبر و مهارت پس از چندین بار تماس با مخاطب، ضمن آرام کردن او اطلاعات لازم را برای شناسایی نشانی از او می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به اینکه مخاطب تنها در خانه بود، با تلاش کارشناسان مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و انجام اقدامات فنی نشانی محل سکونت، مشخصات و شماره تماس همسر او پیدا شد و ماموران با همسر مخاطب تماس گرفتند و ماجرای پیش آمده را به او اطلاع دادند.

ماجرای خودکشی زن بوشهری / پلیس وارد عمل شد

واعظی بیان کرد: مرد در منزل حاضر شد و با کمک اورژانس همسرش را به مرکز درمانی انتقال داد و با اقدامات پزشکی وضعیت جسمانی زن بهبود یافت.

او افزود: در پیگیری‌های بعدی سر تیم و کاربر پلیس ۱۱۰، مشخص شد حال مخاطب خوب است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس در مواقع ضروری پای از انجام وظیفه فراتر می‌نهد و با انجام خدمات نوع دوستانه و مشاوره‌ای مانع از بروز آسیب‌های جدی به امدادخواهان می‌شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.