عراقچی: نظم جدید تنگه هرمز را خودمان تعیین می‌کنیم

ورزش سه پنج شنبه 04 تیر 1405 - 20:16
وزیر امور خارجه پیامی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تابناک، وزیر امور خارجه پیامی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس منتشر کرد. متن پیام عباس عراقچی در شبکه ایکس به شرح زیر است:

«پس از بیانیه مشترک اخیر در مسقط، امروز گفت‌وگویی سازنده با جناب بدر البوسعیدی داشتم.

ما بار دیگر تأکید کردیم که ایران و عمان گفت‌و‌گو‌هایی را برای «تعیین چارچوب اداره آینده و خدمات دریایی در تنگه هرمز» انجام خواهند داد. ما برای پیشبرد این روند مصمم هستیم و این کار را با هماهنگی و در تبادل نظر با همسایگان خود به انجام خواهیم رساند.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.