ادعای وزیر خارجه بحرین علیه ایران/ او درباره تفاهم تهران و واشنگتن چه گفت؟

اقتصادنیوز پنج شنبه 04 تیر 1405 - 12:28
اقتصادنیوز: وزیر خارجه بحرین در نشست خبری با همتای آمریکایی از تلاش های منجر به توقف جنگ و تفاهمنامه میان ایران و آمریکا استقبال کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، عبداللطیف رشید الزیانی وزیر امور خارجه بحرین در نشست مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با آمریکا گفت: ما از تلاش‌هایی که منجر به توقف خصومت‌ها و امضای یادداشت تفاهم بین واشنگتن و تهران شد، استقبال می‌کنیم. بارقه های امید پس از توافق ایران و آمریکا بر منطقه ظاهر شده است.

نشست سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا امروز در منامه بحرین آغاز شد.

وی افزود: ما از اعلام سلطان‌نشین عمان مبنی بر ایجاد یک کریدور موقت برای کشتی‌هایی که مایل به عبور از تنگه هستند، استقبال می‌کنیم.

وزیر امور خارجه بحرین اعلام کرد که کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس مشتاقانه منتظر فصل جدیدی بر اساس احترام به حاکمیت و حفاظت از مسیرهای دریایی هستند.

وی مدعی شد: از دست یابی ایران به سلاح هسته ای جلوگیری به عمل می آید و این منطقه را امن خواهد کرد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.