به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ولیزاده پس از پایان دیدار تیمهای ملی والیبال ایران و فرانسه در لیگ ملتهای 2026 که سه بر دو به سود فرانسه پایان یافت، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. مقابل تیمی قرار گرفتیم که دو دوره قهرمان المپیک شده و فکر میکنم عملکرد قابل قبولی داشتیم.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: سعی کردیم بعضی از نقاط ضعفمان را کمتر تکرار کنیم و در بخشهایی هم موفق بودیم، اما باز هم اشتباهاتی داشتیم که باید روی آنها کار کنیم.
ولیزاده درباره شرایط تیم نیز گفت: نسبت به هفته اول خیلی بهتر شدیم و فکر میکنم تیم رفتهرفته شرایط بهتری پیدا میکند و در ادامه مسابقات هم بهتر خواهیم شد.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار آینده برابر آمریکا خاطرنشان کرد: بازی بعدی مقابل آمریکا است و انگیزههای خودمان را برای این مسابقه داریم. امیدوارم بتوانیم با نتیجه خوب و دست پر از زمین خارج شویم.
انتهای پیام/