ولی‌زاده: مقابل قهرمان المپیک نمایش خوبی داشتیم

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 04 تیر 1405 - 01:47
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: نمایش خوبی مقابل تیمی که در دو دوره قهرمان المپیک شده داشتیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ولی‌زاده پس از پایان دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و فرانسه در لیگ ملت‌های 2026 که سه بر دو به سود فرانسه پایان یافت، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. مقابل تیمی قرار گرفتیم که دو دوره قهرمان المپیک شده و فکر می‌کنم عملکرد قابل قبولی داشتیم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: سعی کردیم بعضی از نقاط ضعف‌مان را کمتر تکرار کنیم و در بخش‌هایی هم موفق بودیم، اما باز هم اشتباهاتی داشتیم که باید روی آن‌ها کار کنیم.

ولی‌زاده درباره شرایط تیم نیز گفت: نسبت به هفته اول خیلی بهتر شدیم و فکر می‌کنم تیم رفته‌رفته شرایط بهتری پیدا می‌کند و در ادامه مسابقات هم بهتر خواهیم شد.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار آینده برابر آمریکا خاطرنشان کرد: بازی بعدی مقابل آمریکا است و انگیزه‌های خودمان را برای این مسابقه داریم. امیدوارم بتوانیم با نتیجه خوب و دست پر از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/ 

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.