بحران صنعت نفت: ابهام برای حضور در بازی بعد

ورزش سه پنج شنبه 04 تیر 1405 - 02:31
باشگاه صنعت نفت آبادان به محض زنده شدن شانس لیگ برتری شدنش، با بحرانی خودساخته مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری سیروس پورموسوی از هدایت صنعت نفت آبادان توسط هیئت مدیره این باشگاه که البته جوانب خاص خودش را به دنبال داشت، آنقدر حاشیه پیرامون این تیم ایجاد شده که شاید حالا بتوان اوضاع صنعت نفت چیزی نزدیک به بحران توصیف کرد.

نه تنها محمد نوری حاضر نشد به عنوان جانشین سیروس پورموسوی هدایت تیم را بر عهده بگیرد، بلکه تاکید کرد که اگر پورموسوی نباشد، او هم در آبادان نمی‌ماند منتها این هم پایان کار نیست. در روزی که گذشت، بازیکنان از ساعت 18:30 به ورزشگاه تختی رفتند تا تمرینات بازی با پالایش نفت را برگزار کنند. البته آنها در نظر داشتند با شروع تمرین، دست به اعتصاب بزنند تا اینگونه حمایتشان از سرمربی را نشان دهند منتها غافگیر شدند.

علاوه بر اینکه محمد نوری با وجود دریافت حکم انتصاب جدید، در تمرین حاضر نشد، بلکه هیچ یک از سایر اعضای کادر فنی نیز به ورزشگاه تختی نیامدند تا عملا برنامه تمرینی آغاز نشود. بازیکنان نیز دقیقا یک ساعت منتظر ماندند ولی بعد از آنکه خبری از مربیانشان نشد، محل تمرین را ترک کردند.

در کنار همه این‌ها، بر اساس خبرهایی که از آبادان به گوش می‌رسد، سفر این تیم به بندرعباس نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. طبق برنامه مسابقات، صنعت نفت باید روز شنبه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با پالایش نفت دیدار کند اما معلوم نیست تا آن روز چه اتفاقات دیگری در اردوی صنعت نفت رخ دهد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.