حضرت‌پور: کاش در والیبال مساوی وجود داشت

ورزش سه پنج شنبه 04 تیر 1405 - 01:50
لیبروی تیم ملی والیبال ایران، گفت: مقابل تیم ملی فرانسه که عملکرد خیلی خوبی داشت و با وجود شرایط سخت و گرمای هوا، تا آخرین امتیاز برای کسب نتیجه تلاش کردیم.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حضرت‌پور پس از پایان دیدار ایران و فرانسه اظهار داشت: اول از همه به تیم ملی فرانسه خسته نباشید می‌گویم؛ امروز واقعا عملکرد خوبی داشتند و بازی باکیفیتی را ارائه کردند.

وی ادامه داد: بچه‌ها هم تا آخرین لحظه جنگیدند و برای نتیجه تلاش کردند. فرانسه میزبان بود و شرایط جوی و گرمای هوا هم تاثیر خودش را داشت، اما این موضوع بهانه نیست چون شرایط برای هر دو تیم یکسان بود.

حضرت‌پور درباره عملکرد تیم ایران گفت: با وجود همه شرایط، سعی کردیم تا آخرین امتیاز بجنگیم و چیزی برای کم گذاشتن نداشتیم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: من همیشه می‌گویم کاش در والیبال هم مساوی وجود داشت و لزوما برنده و بازنده نداشتیم؛ چون امروز هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و بازی با کیفیتی ارائه شد.


منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.