فوتبال ایران ثابت کرده مقابل تیم‌های بزرگ نمایش خوبی دارد؛ امتیاز گرفتن از مصر دور از دسترس نیست

خبرآنلاین چهارشنبه 03 تیر 1405 - 06:00
هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت: فوتبال ایران ثابت کرده مقابل تیم‌های بزرگ نمایش خوبی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اسماعیل حلالی هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس در رابطه با عملکرد تیم ملی مقابل نیوزیلند اظهار داشت: این انتظار را داشتم که نیوزیلند با انگیزه زیاد مقابل ایران قرار بگیرد. دو مرتبه پیش افتادند و تیم ما هم بد بازی نکرد. نباید تصور می‌کردیم که نیوزیلند ضعیف‌ترین تیم جام است و نشان دادند تیم ضعیف در جام جهانی نداریم. در کل نتیجه متوسطی در بازی نخست کسب کردیم و همین که نباختیم، خوب بود.

وی افزود: از قبل گفته بودم مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی ما مصاف با نیوزیلند است؛ آنها بسیار تیم چغر و منظمی بودند و در دفاع نیز عملکرد فوق العاده‌ای داشتند. در کارهای تیمی بی نظیر بودند و فوتبال روز دنیا را به نمایش گذاشتند.

هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس درباره بازی با بلژیک گفت: در برابر بلژیک آنچه بیش از همه به چشم آمد، دوندگی بازیکنان بود. بازیکنان ایران در این بازی دوندگی بسیاری داشتند؛ به گونه ای که هر کجا یک بلژیکی بود، حداقل 2 بازیکن ما کنار او بودند. از طرفی در ساختار دفاعی بی نقص بودیم و اشتباهات بازیهای قبلی را مرتکب نشدیم. کادر فنی با تعداد نفرات بالا و دفاع چندلایه توانست بلژیک را کنترل کند و این رمز موفقیت ما بود.

وی ادامه داد: بلژیک در این جام جهانی، نتوانست آنطور که باید ظاهر شود. آنها در برابر ایران تلاش کردند تا نتیجه بازی نخست را جبران کرده و برنده از زمین مسابقه خارج شوند. بازی سختی بود و تیم ما حساب شده و با دقت و تمرکز کافی بازی کرد و با چنگ و دندان، ۱ امتیاز را به دست آورد. خیلی بهتر از بازی اول را بازی کردیم.

حلالی درباره بازی با مصر بیان کرد: تیم ملی باید به هر نحوی از مصر امتیاز لازم را بگیرد تا بتواند از این گروه صعود کند. باید مراقب صلاح و مرموش باشیم، آنها می‌توانند در هر لحظه نتیجه بازی را تغییر دهند و بازیکنان خطرناکی هستند.

وی ادامه داد: نباید رو به بازی دفاعی بیاوریم و باید در خطوط مختلف دوندگی و انتقال سریع داشته باشیم. نباید هم مانند بازی نخست با فاصله و باز بازی کنیم. ضعف خط دفاعی ما در دور کردن توپ‌های مستقیم است که از تیم‌های پایه در این امر مشکل داریم. باید تمرکز داشته باشیم و مرتکب اشتباه نشویم.

هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس درباره پیش بینی اش از بازی با مصر گفت: فوتبال ایران ثابت کرده مقابل تیم‌های بزرگ نمایش خوبی دارد. در برابر بلژیک هم این انگاره ثابت شد. اگر بچه‌ها خودشان باشند و بازی خودشان را انجام دهند، گرفتن امتیاز از مصر، دور از دسترس نخواهد بود. پیش بینی این مسابقه دشوار است، اما می‌توان گفت که برای هر ۲ تیم بخصوص تیم کشورمان، دیدار سنگینی است و امیدوارم دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

این بازیکن پیشین فوتبال ایران درباره مشکلات ایران در آمریکا گفت: این کارشکنی و ترکیب سیاست با فوتبال با تیم ملی درست نبود. اگر بازی‌ها در کشور دیگری برگزار می‌شد، راحت‌تر بودیم و اعتقاد دارم هرچه شرایط را برای ما سخت‌تر کنند، انگیزه ما بیش‌تر خواهد شد.

253 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.