به گزارش "ورزش سه"، مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا این روزها به میزبانی شهر دهلی در کشور هند در حال برگزاری است و تیم ملی اسلحه سابر ایران هم یکی از امیدهای اصلی کسب مدال به شمار می رفت.
اما صبح امروز شمشیربازان سابر که در سال های اخیر همواره جزو مدعیان آسیا بوده اند، در نخستین دیدار خود مقابل قزاقستان با حساب ۴۵ بر ۳۳ شکست خوردند و نتوانستند راهی یک چهارم نهایی شوند.
بدین ترتیب سابریستهای ایران ضمن از دست دادن شانس مدال برای کسب رتبه نهم تا شانزدهم تلاش میکنند تا اتفاق عجیبی را تجربه کنند.
هدایت این تیم بر عهده محمد رهبری است و علی پاکدامن، محمد فتوحی، نیما زاهدی، طاها کارگرپور و نیما آقایی ترکیب تیم ایران را در این رقابت ها تشکیل می دهند.