پیام جهانی ملی‌پوشان ایران پس از تساوی با بلژیک

افکار نیوز دوشنبه 01 تیر 1405 - 09:50
ملی‌پوشان پس از تساوی مبل بلژیک پیام ویژه به مردم جهان ارسال کردند.

ملی‌پوشان پس از تساوی مبل بلژیک پیام ویژه به مردم جهان ارسال کردند.

 ملی‌پوشان ایران پس از تساوی بدون گل در دومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی پیام خاصی برای ایرانیان و مردم سراسر جهان ارسال کردند.

ملی‌پوشان که با نشان #١۶٨ و به یاد شهدای میناب به لس‌آنجلس رفتند، پس از بازی با بلژیک پیامی را به مردم این شهر و جهان نوشتند: 

از ایران باستانِ چندهزارساله تا ایرانِ متمدنِ امروز، روح ایران زنده و استوار مانده است.

با افتخار به لس‌آنجلس آمدیم، با جوانمردی رقابت کردیم و با سربلندی این شهر را ترک می‌کنیم.

لس‌آنجلس، از مهمان‌نوازی تو سپاسگزاریم.

از همه ایرانیانی که در این ۱۸۰ دقیقه با تمام قلب، صدا و وجود خود برای ایران ایستادند، سپاسگزاریم.

آرزومند صلح، احترام و دوستی میان همه ملت‌های جهان هستیم.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.