به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری تسنیم، منابع محلی امروز دوشنبه اعلام کردند نیروهای اشغالگر با یورش به منطقه ام رکبه واقع در شهرک «الخضر» در جنوب بیتلحم، واقع در کرانه باختری اقدام به تخریب خانه یک شهروند فلسطینی به نام «محمد علی موسی» کردند.
این اقدام در ادامه سیاست تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی صورت میگیرد.
بامداد امروز نظامیان صهیونیست با تجهیزات زرهی به مناطق مختلفی از جمله محلههای «رفیدیا» و «المخفیة» در غرب شهر نابلس نیز هجوم بردند. در این عملیات، نظامیان اشغالگر ضمن بازرسی منازل، یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.
همچنین گزارشهای محلی حاکی از یورش نظامیان به شهرک «صیدا» در شمال طولکرم است که طی آن به منازل فلسطینیان حمله شده است.
هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد: یک کودک بر اثر تیراندازی شهرکنشینان صهیونسیت در شهرک «بیت امر»، واقع در شمال الخلیل در کرانه باختری، مجروح شد.
این یورشها بخشی از اقدامات روزمره و شبانه ارتش اشغالگر برای ایجاد ناامنی و بازداشت شهروندان در کرانه باختری است.
انتهای پیام/