تخریب منزل یک فلسطینی در بیت‌لحم

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 01 تیر 1405 - 09:37
نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی منزل مسکونی یک شهروند فلسطینی را در جنوب «بیت لحم» در کرانه باختری تخریب کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع محلی امروز دوشنبه اعلام کردند نیروهای اشغالگر با یورش به منطقه ام‌ رکبه واقع در شهرک «الخضر» در جنوب بیت‌لحم، واقع در کرانه باختری اقدام به تخریب خانه یک شهروند فلسطینی به نام «محمد علی موسی» کردند.

.

این اقدام در ادامه سیاست تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی صورت می‌گیرد.

 بامداد امروز نظامیان صهیونیست با تجهیزات زرهی به مناطق مختلفی از جمله محله‌های «رفیدیا» و  «المخفیة» در غرب شهر نابلس نیز هجوم بردند. در این عملیات، نظامیان اشغالگر ضمن بازرسی منازل، یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

همچنین گزارش‌های محلی حاکی از یورش نظامیان به شهرک «صیدا» در شمال طولکرم است که طی آن به منازل فلسطینیان حمله شده است.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد: یک کودک بر اثر تیراندازی شهرک‌نشینان صهیونسیت در شهرک «بیت امر»، واقع در شمال الخلیل در کرانه باختری، مجروح شد.

این یورش‌ها بخشی از اقدامات روزمره و شبانه ارتش اشغالگر برای ایجاد ناامنی و بازداشت شهروندان در کرانه باختری است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.