تیم ملی به مکزیک برگشت

ورزش سه دوشنبه 01 تیر 1405 - 05:40
اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان دیدار با بلژیک به تیخوانا مکزیک برگشتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران یکشنبه شب در دومین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی 2026 مقابل بلژیک کار بزرگی انجام داد و به تساوی بدون گل رسید تا حالا شانس صعود از دور گروهی را به دست بیاورد که شاگردان امیر قلعه‌نویی هم به دنبال ریکاوری سریع و بازگشت به تمرینات در مکزیک هستند.

ملی‌پوشان ایران که پس از انجام مسابقه با بلژیک خیلی زود ورزشگاه سوفای لس‌آنجلس را ترک کردند و راهی فرودگاه شدند، دقایقی قبل به فرودگاه تیخوانا مکزیک رسیدند.

مهدی تاج رییس فدراسیون، مهدی محمدنبی نایب رییس و هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال در فرودگاه حضور پیدا کردند و به اعضای تیم ملی پس از دیدار برابر بلژیک خسته نباشید گفتند.

2484920

ملی پوشان ایران پس از استراحت، ریکاوری خواهند کرد تا کم کم خود را آماده بازی هفته آینده مقابل مصر کنند و برای صعود بجنگند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.