با غرور آمدیم، با عزت می‌رویم؛/ پیام احساسی ملی‌پوشان برای مردم ایران

ورزش سه دوشنبه 01 تیر 1405 - 02:15
ملی‌پوشان ایران پس از تساوی ارزشمند برابر بلژیک، با پیامی احساسی از حمایت هواداران ایرانی در جام جهانی ۲۰۲۶ قدردانی کردند.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر بلژیک، یکی از مدعیان مسابقات، نمایش قابل قبولی ارائه داد و در نهایت به تساوی بدون گل رسید.

در پایان این مسابقه، ملی‌پوشان ایران پیش از ترک ورزشگاه، پیامی ویژه را روی وایت‌برد رختکن ورزشگاه سوفای به یادگار گذاشتند؛ پیامی که بیش از آنکه درباره فوتبال باشد، به هویت و همدلی ایرانی‌ها اشاره دارد و در آن از هواداران قدردانی شده است.

ملی‌پوشان در این پیام که به زبان انگلیسی نوشته شده است، با #١۶٨ بار دیگر در لس آنجلس یاد شهدای مظلوم میناب را زنده کردند و نوشتند:

"از ایران باستانِ چند هزار ساله تا ایرانِ متمدنِ امروز، روح ایران زنده و استوار مانده است.

با افتخار به لس‌آنجلس آمدیم، با جوانمردی رقابت کردیم و با سربلندی این شهر را ترک می‌کنیم.

لس‌آنجلس، از مهمان‌نوازی تو سپاسگزاریم.

و از همه ایرانیانی که در این ۱۸۰ دقیقه با تمام قلب، صدا و وجود خود برای ایران ایستادند، سپاسگزاریم.

آرزومند صلح، احترام و دوستی میان همه ملت‌های جهان هستیم."

2484837

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.