بیرانوند بعد از بازی با بلژیک: درود بر ایرانی‌ها و بازیکنانی که با قلبشان بازی کردند

فرارو دوشنبه 01 تیر 1405 - 01:11
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که بتوانند از گروه صعود کنند.

علیرضا بیرانوند پس از تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال ایران برابر بلژیک در دومین بازی گروه G جام جهانی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او پس از این بازی گفت: به مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم و دست تک تک ایرانی‌هایی که در استادیوم حضور داشتند، می‌بوسم. در برخی از دقایق بازی، همه در ورزشگاه نام ایران را صدا می‌زدند، دیداری که سخت بود. 

وی افزود: مقابل یکی از قدرت‌های دنیا بازی می‌کردیم. بلژیک فشار عجیبی به ایران به خصوص در نیمه اول وارد کرد. آنها پس از 10 نفره شدن عقب نشستند و دنبال توپ گیری و اشتباه ما بودند. می‌توانستیم با تمرکز بیشتر بازی را ببریم. با این حال همه بازی را دیدند و درود و شرف می‌فرستم به بازیکنانی که با قلب‌شان بازی کردند. درود به ایرانی‌هایی که ما را می‌دیدند و امیدوارم از ما راضی بوده باشند.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد واکنش‌های خوبش در این دیدار تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم اما از مهدی طارمی که در خط حمله زحمت کشید تا کسانی که روی نیمکت نشسته بودند و تشویق کردند، نقش داشتند. گروه خوبی از سیدحسین حسینی، پیام نیازمند، محمد خلیفه و مربی گلرها داریم. تمرینات خوب و منظمی در اردو داشتیم. هنوز چیزی تمام نشده و کار ما در بازی آخر برابر مصر سخت است. امیدوارم بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.