ادعای ترامپ: ایران به مدت ۴۷ سال بدون مجازات باقی مانده بود تا اینکه من آمدم

فرارو شنبه 30 خرداد 1405 - 15:18
دونالد ترامپ توئیت جدیدی درباره ایران کنتشر کرد.

دونالد ترامپ، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «چپ‌های رادیکال احمق و دموکرات‌ها بالاخره فهمیدند که ما در جنگمان علیه ایران چقدر خوب عمل کردیم.

اوباما فقط به آنها میلیاردها دلار نقدی می‌داد و هرگز از ارتش خسته‌مان در آن زمان برای انجام کاری که باید انجام می‌شد، استفاده نکرد.»

وی افزود: «آنها هیچ احترامی برای آن قائل نبودند. آنها او را، مانند جو خواب‌آلود بایدن، رهبر ضعیف و ناکارآمد می‌دانستند — و در این مورد ۱۰۰٪ حق داشتند.

ایران به مدت ۴۷ سال بدون مجازات باقی مانده بود تا اینکه من آمدم. و سپس همه چیز تغییر کرد. آمریکا بازگشت!»

دونالد ترامپ

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.