جاده چالوس یکطرفه شد

فرارو جمعه 29 خرداد 1405 - 19:18
سرپرست مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر به صورت دوطرفه و روان در جریان است.

علی صادقی، سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران از یک‌طرفه شدن مسیر جنوب به شمال محور کندوان و آزادراه تهران‌شمال به منظور تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

وی اظهار داشت: مسیر جنوب به شمال محور کندوان و آزادراه تهران‌شمال به منظور تخلیه بار ترافیکی مسدود و یک‌طرفه شده است. در حال حاضر تردد در مسیر شمال به جنوب این محورها باز بوده و ترافیک در محدوده‌های سیاه‌بیشه و ولی‌آباد به صورت نیمه‌سنگین گزارش شده است.

صادقی در ادامه با اشاره به وضعیت سایر محورهای استان تصریح کرد: تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر به صورت دوطرفه و روان در جریان است و هیچ پدیده خاص جوی که موجب اختلال در رفت‌وآمد شود، مشاهده نمی‌شود.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران در پایان تأکید کرد که این محدودیت‌ها با هدف کاهش بار ترافیکی و تسهیل در تردد مسافران اعمال شده است و از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و احتیاط کامل در جاده‌ها تردد کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.