ایران استفاده از دارایی‌های مسدودشده خود را آغاز کرده است

همشهری آنلاین جمعه 29 خرداد 1405 - 17:47
خبرنگار الجزیره در تهران به نقل از منابع مطلع مدعی شد با آغاز اجرای یادداشت تفاهم ایران و آمریکا، تهران استفاده از منابع مالی مسدودشده خود را بر اساس یک سازوکار جدید آغاز کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، نورالدین الدغیر خبرنگار شبکه الجزیره در تهران به نقل از منابع آگاه مدعی شد ایران همزمان با آغاز اجرای یادداشت تفاهم میان تهران و واشنگتن، روند استفاده از دارایی‌های مسدودشده خود را آغاز کرده است.

بر اساس این ادعا، سازوکار پیشنهادی میانجی‌ها امکان بهره‌برداری از این منابع را در قالب یک خط اعتباری باز فراهم می‌کند که به ایران اجازه می‌دهد در چارچوب تعیین‌شده از این دارایی‌ها استفاده کند.

این گزارش تاکنون از سوی منابع رسمی به‌طور مستقل تأیید نشده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.