بقایی: بازگشایی تنگه هرمز صراحتاً بر عهده طرف ایرانی است

فرارو پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 15:56
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه بر اساس متن تفاهمنامه، بازگشایی تنگه هرمز برعهده طرف ایرانی، تاکید کرد: هرگونه مداخله‌ای صرفاً اوضاع را پیچیده‌تر می‌کند.

فرارو- اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، در گفت و گویی با الجزیره گفت که بازگشایی تنگه هرمز «صراحتاً بر اساس تفاهم‌نامه بر عهده طرف ایرانی است» و هرگونه ادعای دخالت خارجی را رد کرده است.

به گزارش فرارو به نقل از الجزیره، سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین اظهار کرد: «مطلقاً هیچ نیازی به مداخله هیچ خارجی نیست. هرگونه مداخله‌ای صرفاً اوضاع را پیچیده‌تر می‌کند.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.