ناراحتی سرمربی نیوزیلند از تساوی مقابل ایران

فرارو سه شنبه 26 خرداد 1405 - 07:26
سرمربی تیم ملی نیوزیلند، پس از تساوی مقابل ایران، با وجود ناامیدی بابت از دست دادن دو امتیاز، از عملکرد شاگردانش احساس غرور کرد.

 دارن بیزلی سرمربی تیم ملی نیوزیلند، پس از تساوی ۲-۲ مقابل ایران در ورزشگاه سوفای لس‌آنجلس، در نشست خبری حاضر شد و عملکرد تیمش را تحسین کرد.

بیزلی گفت: من به شدت به بازیکنانم افتخار می‌کنم. میزان تلاش و موقعیت‌هایی که خلق کردیم فوق‌العاده بود. فکر می‌کنم در مالکیت توپ خیلی خوب بودیم و در اکثر دقایق دفاع خوبی داشتیم. در نهایت با ناامیدی از زمین خارج می‌شویم چون نتوانستیم بازی را ببریم. دو بار پیش افتادیم، دو گل فوق‌العاده زدیم و لحظات خوبی داشتیم.

سرمربی نیوزیلند در ادامه افزود: این نتیجه تلفیقی از شیرینی و تلخی است چون ما فرصت داشتیم که امشب تاریخ‌سازی کنیم و یک بازی را در جام جهانی ببریم. خیلی نزدیک شدیم اما نباختیم و خیلی خوب بازی کردیم. به همین خاطر احساس غرور می‌کنم.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.