فحاشی ترامپ به نتانیاهو پس از حمله به بیروت

افکار نیوز یکشنبه 24 خرداد 1405 - 23:46
شبکه خبری فاکس‌نیوز گزارش داد رئیس‌جمهور آمریکا پس از حمله رژیم صهیونیستی به بیروت، با فحاشی علیه نخست‌وزیر این رژیم، از این اقدام متجاوزانه او انتقاد کرد.

فاکس‌ نیوز شامگاه یکشنبه گزارش داد: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پس از حمله اسرائیل به لبنان با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل تماس گرفت و به او گفت که داری چه غلطی می‌کنی؟!

این رسانه آمریکایی ادعا کرد: ترامپ به نتانیاهو گفت که هیچ حمله دیگری به لبنان انجام ندهد و هشدار داد که این حملات می‌تواند توافق با ایران را به خطر بیندازد.

ترامپ پیشتر در واکنش به ادامه اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی، در شبکه اجتماعی تروث سوشال نوشت: حمله امروز صبح به بیروت نباید اتفاق می‌افتاد، به خصوص در یک روز خاص که ما به توافق صلح با ایران بسیار نزدیک هستیم.

پایگاه خبری آکسیوس هم روایت مشابهی را از تماس میان ترامپ و نتانیاهو گزارش کرد.

آکسیوس به نقل از دونالد ترامپ نوشت: چرا بی‌بی مجبور شد این حمله لعنتی را انجام دهد؟! من خیلی عصبانی شدم!

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.