دیپلمات سابق آمریکایی: اسرائیل در حال تخریب توافق احتمالی ایران و آمریکا است

عصر ایران یکشنبه 24 خرداد 1405 - 18:26
آلن ایر مطلب محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس ایران را ضمیمه پست خود در ایکس کرده است.
دیپلمات سابق آمریکایی با اشاره به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، گفت که این رژیم در حال برهم زدن هرگونه توافق احتمالی میان تهران و واشنگتن است.
 
به گزارش ایسنا، آلن ایر، سخنگوی فارسی‌زبان وزارت امورخارجه آمریکا در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما عصر یکشنبه در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، در شبکه ایکس نوشت: همانطور که انتظار می‌رفت، اسرائیل در تلاش است تا توافق ایران و آمریکا را به هم بزند.
 
آلن ایر مطلب محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس ایران را ضمیمه پست خود در ایکس کرده است.
 
قالیباف در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت نوشت: تجاوز صهیونیست‌ها به ضاحیه بار دیگر نشان داد آمریکا یا اراده‌ای برای اجرای تعهدات خود ندارد یا توان آن را.
 
رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرد منطقه الغبیری در ضاحیه بیروت را هدف حمله هوایی قرار داده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.