پیاتزا بعد از برد مقابل آرژانتین: هیچ اتفاقی نیفتاد!

فرارو شنبه 23 خرداد 1405 - 05:53
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بچه‌ها امروز نشان دادند که می‌توانند بهتر از دیروز و دو روز قبل باشند.

روبرتو پیاتزا در مورد پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل آرژانتین در هفته نخست لیگ ملت‌های 2026 اظهار کرد: هیچ اتفاق خاصی نیفتاد. فقط کمی با هم صحبت کردیم، چون بچه‌ها باید باور کنند که واقعاً قدرتمند هستند. اما فقط وقتی می‌توانی قوی باشی که کنار هم بازی کنی، یعنی واقعاً مثل یک تیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ادامه تاکید کرد: بچه‌ها امروز نشان دادند که می‌توانند بهتر از دیروز و دو روز قبل باشند، چون امروز بازی خوبی انجام دادیم. بازی بی‌نقصی نبود، اما بعضی اشتباهات را پذیرفتیم. دیروز و دو روز پیش در مقاطعی واقعاً خنده‌دار و مضحک بودیم، چون اشتباهاتی انجام دادیم که نباید مرتکب می‌شدیم، و این درست نیست. والیبال بخشی از زندگی شماست و اشتباه کردن هم بخشی از زندگی است.

پیاتزا درباره عملکرد عرشیا به‌نژاد گفت: عرشیا امروز عالی بود، دیروز هم عالی بود، دو روز پیش هم عالی بود. پس هیچ مشکلی نیست، باید ادامه بدهد. فردا استراحت می‌کنیم و یکشنبه یک حریف سرسخت و یک بازی دشوار به نام بلژیک داریم. بازی سختی خواهد بود.

او در پایان گفت: امروز بعضی از بازیکنان زمان بیشتری برای استراحت داشتند و باید شرایط خودشان را بازیابی کنند. من تصمیم گرفتم با این ترکیب بازی کنم، چون به نظر من بهترین انتخاب همین بود. فردا استراحت خواهیم کرد، همان‌طور که قبلاً گفتم. الان وقت این است که خوب غذا بخوریم، خوب بخوابیم، و از فردا فکر کردن به بازی مقابل بلژیک را شروع کنیم.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.