نتانیاهو: ما طرف تفاهم‌نامه ایران و آمریکا نیستیم

فرارو جمعه 22 خرداد 1405 - 00:07
دفتر نتانیاهو در اطلاعیه‌ای از جزئیات تماس تلفنی نخست‌وزیر اسرائیل و ترامپ خبر داد.

دفتر نخست وزیر اسرائیل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «ترامپ عصر امروز با نخست وزیر نتانیاهو در مورد تفاهم‌نامه در حال شکل‌گیری با ایران برای ورود به مذاکرات صحبت کرد.»

به گزارش فرارو، در ادامه این بیانیه آمده است: «اگرچه اسرائیل طرف این تفاهم‌نامه نیست، نخست وزیر از تعهد رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه توافق نهایی در پایان مذاکرات شامل حذف مواد غنی‌شده، برچیدن زیرساخت‌های غنی‌سازی، محدود کردن تولید موشک و توقف حمایت ایران از گروه‌های نیابتی خود در منطقه خواهد بود، قدردانی کرد.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.