برنامه محیط زیست برای جبران کمبود محیط‌بانان به کجا رسید؟

فرارو پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 12:38
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سال گذشته نیز تعدادی نیرو جذب شدند و اکنون مراحل آزمون و فرآیندهای اداری استخدام با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور در حال انجام است.

شینا انصاری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، درخصوص استخدام محیط بانان اظهار کرد: از سال ۱۴۰۳ این موضوع را پیگیری کرده‌ایم و گزارشی نیز به دولت و معاون اول رئیس‌جمهور ارائه شد.

انصاری تصریح کرد: در نهایت، معاون اول دستور داد سالانه ۷۰۰ نیروی انسانی در سازمان حفاظت محیط زیست، اعم از ستاد و استان‌ها، جذب شوند.

او افزود: این موضوع به‌ویژه در حوزه محیط‌بانی اهمیت دارد؛ چرا که حدود ۶۰ درصد پست‌های سازمانی ما بلاتصدی است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سال گذشته نیز تعدادی نیرو جذب شدند و اکنون مراحل آزمون و فرآیندهای اداری استخدام با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور در حال انجام است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.