کوثری: طرح تنگه هرمز آماده شده است

فرارو چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 18:37
عضو کمیسیون امنیت مجلس گفت: کشورهای جنوب خلیج فارس باید مانع سوءاستفاده آمریکا از امکانات منطقه شوند.

اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: «طرح تنگه هرمز آماده شده و پس از بازگشایی مجلس در دستور کار قرار می‌گیرد. همه اقدامات و بررسی‌های تخصصی در این زمینه انجام شده و کمیسیون امنیت ملی کار خود را به پایان رسانده است.»

عضو کمیسیون امنیت مجلس در ادامه گفت: «کشورهای جنوب خلیج فارس باید مانع سوءاستفاده آمریکا از امکانات منطقه شوند؛ هرگونه تنش، امنیت و منافع کشورهای منطقه را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. حضور آمریکا در غرب آسیا به نفع کشورهای منطقه نیست و باید برای پایان دادن به این حضور تلاش شود»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.