جزئیات جدید از حمله پهپادهای ارتش به پایگاه آمریکا در بحرین

فرارو چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 16:50
بامداد امروز پایگاه هوایی شیخ عیسی و یک سایت راداری راهبردی متعلق به نیروهای آمریکایی در بحرین هدف حمله قرار گرفتند.

در پی تشدید تنش‌های نظامی شب گذشته و صبح امروز در خاورمیانه، برخی منابع عربی از حمله ایران به  پایگاه الازرق در اردن، پایگاه علی السالم در کویت و مقر ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین خبر دادند.

به گزارش فرارو، ساعاتی پیش، فارس به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد: «بامداد امروز پایگاه هوایی شیخ عیسی و یک سایت راداری راهبردی متعلق به نیروهای آمریکایی در بحرین هدف پهپادهای تهاجمی ارتش قرار گرفت.»

این منبع در ادامه بیان کرد که ارتش از پهپاد جدیدی در این حمله استفاده کرده است. پیش‌تر نیز منابع نظامی ایران اعلام کردند موشک‌های بالستیک دوربرد و پهپادهای نیروهای مسلح ایران با عبور از سامانه‌های پدافندی مستقر در پایگاه‌های ایالات متحده در غرب آسیا، حدود ۷۰ درصد اهداف را با دقت مورد اصابت قرار دادند.

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.