سقوط بالگرد ارتش در کشمیر پاکستان؛ همه سرنشینان کشته شدند

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 14:36
اسلام‌آباد - ایرنا - ارتش پاکستان امروز اعلام کرد که درپی سقوط یک بالگرد نظامی در منطقه کشمیر (تحت کنترل دولت اسلام‌آباد) همه سرنشینان آن کشته شدند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، روابط عمومی ارتش پاکستان لحظاتی قبل با صدور بیانیه‌ای گفت که یک فروند بالگرد Mi-۱۷ ارتش پاکستان امروز در نزدیکی شهر مظفرآباد مرکز منطقه کشمیر هنگام برخاستن به دلیل نقص فنی سقوط کرد.

در این بیانیه به تعداد سرنشینان اشاره ای نشده است.

ارتش پاکستان افزود: تمام پرسنل حاضر در هلی کوپتر جان خود را از دست دادند و هیچ یک از آنان جان سالم به در نبردند.

تیم‌های نجات و بازیابی بلافاصله به محل سقوط رسیدند. یک هیات تحقیقاتی ارتش پاکستان مامور بررسی علت دقیق این حادثه شده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.