منوچهر هادی: دستمزد من در تلویزیون به قدری بالاست که اگر بگویم جنجال می‌شود! | ببینید

همشهری آنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:53
بخش‌هایی از گفتگوی تازه منوچهر هادی درباره دستمزد ساخت سریال در تلویزیون و نمایش خانگی در شبکه‌های اجتماعی واکنش برانگیز شد.

به گزارش همشهری آنلاین، منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون در تازه ترین گفتگویی که انجام داده است، گفت: «دستمزدم در تلویزیون آن‌قدر بالا بود که فکر نمی‌کنم همین حالا و با احتساب تورم هم کسی در نمایش خانگی هم چنین دستمزدی بگیرد. نمی‌گویم چون شر می‌شود اما من از جان و دلم برای کار انرژی می‌گذارم و وقتی کسی کار را می‌بیند می‌گوید نوش جانت. اختلاف ما با نمایش خانگی هم سر ساخت نیسان آبی۲ هم از جایی شروع شد که با وجود بستن قرارداد با بازیگران با ده برابر قیمت قبل حاضر نشدند ۲۰ درصد دستمزد مرا بالا ببرند...»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.