کاپ قهرمانی جهان بعد از 11 سال به تهران رسید

ورزش سه چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:14
فدراسیون کشتی پس از دو سال پیگیری، بالاخره کاپ قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد جهان ۲۰۱۵ آمریکا را دریافت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کاپ قهرمانی رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ لاس‌وگاس که به دلیل تغییر رده‌بندی تیمی مسابقات به ایران تعلق گرفته بود و سرانجام در حاشیه رقابت‌های رنکینگ مغولستان، توسط مسئولان اتحادیه جهانی کشتی به حسن رنگرز، نماینده فدراسیون، تحویل داده شده بود، در موزه افتخارات کشتی ایران (موزه شهید کیانپور) قرار گرفت.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۵ آمریکا با کسب ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به روسیه، عنوان نایب‌قهرمانی جهان را به دست آورده بود. اما پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ عبدالسلام گادیسوف، آزادکار روس و دارنده مدال نقره وزن ۹۷ کیلوگرم این مسابقات، نتایج و رده‌بندی تیمی این رقابت‌ها مورد بازنگری قرار گرفت.

بر این اساس و با اعمال تغییرات در امتیازات تیمی، تیم ملی کشتی آزاد ایران با ۴۹ امتیاز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت و تیم‌های گرجستان و روسیه نیز به ترتیب با ۴۶ و ۴۴ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.