زاکانی: اتحاد مردم ایران عامل انسجام مسئولان و تقویت جبهه ملی شد

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 09:18
شهردار تهران، اتحاد و استقامت مردم ایران را نماد پیروزی و انسجام ملی دانست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در پیامی به مناسبت گذشت 100 روز از «اولین شب بعثت مردم ایران»، ضمن گرامیداشت ایستادگی و اتحاد ملی، تأکید کرد: میدان‌ها نه تنها خالی نشد، بلکه ملت ایران آیه «إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا» را تحقق بخشیدند و نشانه پیروزی و نصرت الهی شدند.

وی در این پیام خطاب به مردم گفت: شما با اتحاد خود، ما مسئولان را متحد کردید؛ با شجاعت خود انگشت نیروهای مسلح را بر ماشه فشردید و با حق‌طلبی خود، نمایندگان کشور را در همه عرصه‌ها بر مسیر حق استوار کردید.

شهردار تهران در پایان با تأکید بر عظمت این ایستادگی تاریخی تصریح کرد: تاریخ این سرزمین و بلکه جهان به احترام شما خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.