ناوگان پنجم دریایی آمریکا در بحرین مورد حمله پهپادی قرار گرفت

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 04:25
در پاسخ به تجاوز آمریکا به کشورمان، ناوگان پنجم دریایی در بحرین مورد حمله پهپادی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه در پاسخ به حرکت شرارت آمیز دشمن آمریکایی، رزمندگان نیروی دریایی سپاه ساعت 2:30 دقیقه بامداد ناوگان پنجم دریایی بحرین را مورد حمله پهپادی قرار دادند تاکید کرد: درگیری‌ها ادامه دارد و پاسداران غیور ملت ایران در حال پاسخگویی به تجاوزهای دشمن هستند و در صورت ادامه شرارت، پاسخ‌های سنگین‌تری در راه است.

 

متن اطلاعیه سپاه به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارین

قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیكُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْكُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ

رژیم جنگ افروز آمریکا در اوایل بامداد امروز با بهانه های واهی چند نقطه در جاسک، سیریک و قشم را مورد حمله قرار داد که به یک دکل مخابراتی در سیریک خساراتی وارد آمد و دو مخزن آب بخش بمانی این شهرستان  منهدم شد.

در پاسخ به این حرکت شرارت آمیز دشمن، رزمندگان نیروی دریایی سپاه ساعت 2:30 دقیقه بامداد ناوگان پنجم دریایی بحرین را مورد حمله پهپادی قرار دادند.

درگیری‌ها ادامه دارد و پاسداران غیور ملت ایران در حال پاسخگویی به تجاوزهای دشمن هستند و در صورت ادامه شرارت، پاسخ‌های سنگین‌تری در راه است.

و ماالنصر الا من عند الله العزیز الحکیم

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.