تبریک جلالی به سرمربی محبوب؛/ وفادارترین استقلالی به فرهاد مجیدی: مدیونتم(عکس)

ورزش سه چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 01:49
مدافع چپ استقلال به‌عنوان تنها بازیکن این باشگاه به سرمربی سابق آبی‌ها تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی در حالی وارد 50 سالگی شد که طی روزهای اخیر هیچ‌یک از بازیکنان استقلال که تجربه کار زیر نظرش را داشتند، به او تبریک نگفتند، اما در این بین سید ابوالفضل جلالی رفتار متفاوتی نشان داد و به یاد سرمربی سابق خود در این باشگاه بود.

ابوالفضل جلالی که در سن 22 سالگی به‌عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال ایران شناخته می‌شد و با نظر فرهاد مجیدی از سایپا به استقلال پیوست و همچنین در نخستین فصل حضورش در جمع آبی‌ها توانست قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند، هنوز به یاد این سرمربی و قدردان او است.

جلالی که پس از تجربه قهرمانی لیگ برتر همراه با استقلال، با نظر کارلوس کی‌روش راهی جام جهانی 2022 شد و به‌عنوان جوان‌ترین ملی‌پوش ایران در این رقابت‌ها مقابل آمریکا به میدان رفت و عملکرد درخشانی در مدت زمان کم حضورش در زمین داشت، به دلیل آن سالِ به‌یادماندنی، خود را مدیون فرهاد مجیدی می‌داند.

مدافع چپ استقلال که پس از پنج سال حضور موثر در جمع آبی‌ها هنوز قراردادش را تمدید نکرده و یکی از بازیکنان مورد توجه در نقل و انتقالات تابستانی به شمار می‌رود، با انتشار تصویری همراه با جام قهرمانی لیگ برتر در کنار فرهاد مجیدی نوشته: «تولدت مبارک مرد. مدیونتم.»

2459429

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.