عدم تعدیل نیروی انسانی در خوزستان و تثبیت شغلی در شرایط بحران 

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 14:45
استاندار خوزستان با تقدیر از نگاه مدیران واحدهای آسیب‌دیده به طرح‌های توسعه‌ای همزمان با نگاه بازسازی واحدها گفت: واحدهای آسیب‌دیده را بهتر از قبل، با تکنولوژی و با شرایط بهتر خواهیم ساخت. 

سید محمدرضا موالی‌زاده، امروز ۱۹ خرداد در حاشیه نشست با مدیران پتروشیمی ماهشهر، با اشاره به بازدید از واحدهای پتروشیمی کارون و رازی و جلسه با مدیران واحدهای آسیب‌دیده در حملات دشمن، اظهار کرد: از اقداماتی که واحدها در خلال این مدت انجام دادند و چشم‌اندازی که برای آینده ترسیم کردند، مروری صورت گرفت؛ بحمدالله شرایط امیدوارکننده است. 

وی افزود: نکته قابل توجه، طرح‌های توسعه‌ای است که واحدها برای آینده دارند. این بسیار جالب است که واحدی که آسیب دیده، در عین حال که به بازسازی و نوسازی فکر می‌کند، به دنبال توسعه هم هست و یک چشم‌انداز بالاتری را ترسیم می‌کند. این همان نکته‌ای است که ما قبلاً هم اشاره داشتیم که واحدهای آسیب‌دیده را بهتر از قبل، با تکنولوژی و با شرایط بهتر خواهیم ساخت. 

تقدیر از پای کار بودن مدیران، مهندسان و کارگران 

استاندار خوزستان گفت: لازم می‌دانم از همه کسانی که از لحظه اول پای کار بودند، از مدیران مجموعه‌های مختلف که مورد هدف قرار گرفتند، مهندسین، کارشناسان، کارگران و کارمندان بخش‌های مختلف، تشکر کنم. بعد از آن حادثه، وقتی در بیمارستان حضور پیدا کردم و روحیه آن‌ها را دیدم، برای من بسیار جالب بود. با اقتدار و با صلابت بودند و این قابل توجه است. این یک پیام به دشمن است. 

حملات دشمن از سر استیصال است 

موالی‌زاده بیان کرد: دشمن از سر استیصال به واحدهای اقتصادی و تولیدی ما که با معیشت و سفره مردم سروکار دارند، حمله می‌کند. ما در میدان نبرد نظامی با اقتدار ایستاده‌ایم اما دشمن از سر استیصال این حملات را انجام می‌دهد. این کار باعث شده که به عزم و اراده مردم و مدیران نه تنها خللی ایجاد نشود، بلکه بیشتر تقویت شود. 

عدم تعدیل نیروی انسانی و تثبیت شغلی در شرایط بحران 

وی با اشاره به عدم تعدیل نیروی انسانی در استان، خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه دیگر این است که در خلال این مدت، تعدیل نیروی انسانی نداشتیم. در ابتدای کار بنا بر این بود که در استان حدود ۵۰ هزار نفر تعدیل شوند، اما با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت، این رقم به کمتر از ۱۰ درصد تنزل پیدا کرد که آن هم به دلایل خاصی بود و باز هم مشغول بررسی هستیم که حتی‌الامکان تعدیل نیروی انسانی را به حداقل ممکن کاهش دهیم. سعی بر این بود تا به سمت بیمه بیکاری نرویم و تعدیل نیروی انسانی نداشته باشیم و تثبیت شغلی حاصل شد که به نسبت کل استان، عدد پایینی است. بحمدالله این ماندگاری در شغل و تثبیت شغلی صورت گرفته است.

استاندار خوزستان اظهار کرد کرد: شرایط کاملاً امیدوارکننده است. محکم و استوار، همه پای کار هستند؛ چه در میدان، چه در خیابان، چه در عرصه خدمت و چه در میدان دیپلماسی. این چهار حوزه در پیوند با همدیگر هستند و انشاءالله جمهوری اسلامی ایران دست برتر را در این جنگ داشته، دارد و خواهد داشت. 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.