رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک از موافقت کمیسیون آموزش مجلس با مستقل شدن دوره پیشدبستانی خبر داد و گفت اجباری شدن پیشدبستانی دوره دوم نیز در حال بررسی است؛ موضوعی که به گفته او هنوز در صحن علنی به تصویب نرسیده و اجرای آن منوط به تأمین زیرساختهاست.
به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، شیخالاسلام، رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، اعلام کرد کمیسیون آموزش مجلس با مستقل شدن دوره پیشدبستانی بهعنوان یک مقطع آموزشی جداگانه موافقت کرده است.
به گفته او، همچنین اجباری شدن پیشدبستانی دوره دوم نیز در دستور کار قرار دارد، اما اجرای این طرح منوط به تأمین زیرساختهای لازم از سوی آموزشوپرورش خواهد بود.
شیخالاسلام تأکید کرد این تغییرات در ساختار آموزشی به سالهای تحصیل دانشآموزان اضافه نمیکند و روند فارغالتحصیلی همچنان در ۱۸ سالگی خواهد بود.
وی در عین حال یادآور شد این مصوبه هنوز در صحن علنی مجلس به تصویب نرسیده است. همچنین پیشدبستانی دوره دوم مربوط به سنین ۵ تا ۶ سال خواهد بود.
منبع خبر "
رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.