نخست وزیر پاکستان: از همه می‌خواهیم خویشتنداری کنند

رکنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 17:40
رکنا: نخست وزیر پاکستان در سخنانی پیرامون تنش‌آفرینی های مکرر رژیم صهیونیستی در منطقه اعلام کرد: از همه می‌خواهیم خویشتنداری کنند.

به گزارش رکنا، شهباز شریف نخست وزیر پاکستان امروز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد: ما با شرکای خود سخت تلاش می‌ کنیم تا یک راه حل دیپلماتیک صلح آمیز برای این درگیری (تنش آفرینی های مکرر رژیم صهیونیستی در منطقه) پیدا کنیم؛ زیرا به هدف نهایی (توافق احتمالی میان ایران و آمریکا) نزدیک می‌ شویم.

نخست وزیر پاکستان که کشورش نقش میانجی را در مذاکرات غیرمستقیم میان تهران و واشنگتن ایفا می کند، در این خصوص ادامه داد: ما صمیمانه از همه طرف‌ ها می‌ خواهیم تا خویشتنداری کنند و به صلح فرصت بیشتری بدهند

گفتنی است که به دنبال نقض توافق آتش بس میان تهران و واشنگتن از سوی رژیم صهیونیستی با تهاجم واحشیانه به لبنان، جمهوری اسلامی ایران نیز با تثبیت معادله جدیدی تلاش می‌کند این رژیم را از ایجاد برتری در مدیریت تشدید تنش‌ها بازدارد. تل‌آویو در روزهای اخیر تلاش داشت دامنه حملات خود را در لبنان، به ویژه در جنوب و ضاحیه گسترش دهد، اما ایران می‌خواهد هزینه حمله به ضاحیه را به داخل سرزمین‌های اشغالی منتقل کند؛ بنابراین تهران اهداف مهمی را در ارضی اشغالی فلسطین هدف قرار داد.

 

  • فیلم عروسی 14 میلیارد تومانی دختر و پسر شیرازی / گرانترین عروسی ایران توسط عروس و داماد ثروتمند

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید