پزشکیان: میدان و میز مذاکره را ترک نکرده ام / مقابل هیچ تهدیدی عقب‌نشینی نخواهیم کرد

رکنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 16:13
رکنا سیاسی: رئیس جمهور گفت: با اقتدار از حقوق ملت دفاع می‌کنیم و در برابر هیچ تهدیدی عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

به گزارش رکنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در حساب کاربری خود در یکی از شبکه های اجتماعی در رابطه با تحولات ۲۴ ساعت اخیر و حمله کشورمان به ٰسرزمین های اشغالی، اظهار کرد: ‌اولویت ما امنیت ملی و آرامش مردم است. با اقتدار از حقوق ملت دفاع می‌کنیم و در برابر هیچ تهدیدی عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

وی افزود: دیپلماسی و دفاع دو بال قدرت ملی‌اند؛ نه میدان را ترک کرده‌ایم و نه میز مذاکره را. به امید خدا با وحدت و عقلانیت ایران از این آزمون نیز سربلند عبور خواهد کرد.

  • سرقت سنجاب در روز روشن + فیلم

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.