وزارت بهداشت در آماده‌باش کامل؛ تأمین دارو و تجهیزات حیاتی در دستور کار ستاد بحران

رکنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 14:40
با آغاز مرحله جدید جنگ از سوی دشمن، نشست شورای معاونان وزارت بهداشت به جلسه ستاد مدیریت بحران تبدیل شد و مسئولان این وزارتخانه از تداوم آماده‌باش کامل نظام سلامت، برنامه‌ریزی برای تأمین داروهای استراتژیک، واکسن و فرآورده‌های خونی و آمادگی کامل مراکز درمانی و اورژانس کشور برای ارائه خدمات به مردم خبر دادند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت با اشاره به نشست صبح امروز شورای معاونین این وزارتخانه گفت: هم‌زمان با آغاز مرحله جدید جنگ از سوی دشمن، این نشست عملاً به جلسه ستاد مدیریت بحران وزارت بهداشت تبدیل شد.

حسین کرمانپور اظهار داشت: در این جلسه علاوه بر بررسی موضوعات جاری، تمهیدات لازم برای تأمین داروهای استراتژیک، واکسن، فرآورده‌های خونی و سایر اقلام دارویی مورد نیاز اندیشیده شد.

وی افزود: در شرایط کنونی، ما در وزارت بهداشت جنگ را تمام‌شده تلقی نمی‌کنیم و همچنان در حالت آماده‌باش کامل به سر می‌بریم. تمامی مراکز بهداشتی، درمانی و فوریت‌های پزشکی نیز با حداکثر آمادگی در حال خدمات‌رسانی هستند.

به گفته کرمانپور، تمام تلاش وزارت بهداشت بر این است تا بر اساس دستور رئیس‌جمهور، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود که مردم کمبود و نارسایی ناجوری در حوزه سلامت احساس نکنند و مانند تمامی بحران‌های گذشته، از کیفیت خدمات‌رسانی آرامش خاطر داشته باشند.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در پایان تأکید کرد: نظام سلامت با تمام توان پای ایران و ملت بزرگ آن ایستاده است تا این شرایط سخت سپری شده و آرامش دوباره برقرار شود.

 

  • ادعاهای آمریکا درباره مصادره اموال بلوکه شده و پرداخت آن به کشورهای همسایه بخشی از جنگ و فشار رسانه‌ای طرف مقابل است

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.